AyEmRa size göre hangisi uygunsa pişik yapmayan taşmayan kullanım açısından bebeğinize iyi gelen beze karar verip biriyle devam edin derim 3 bezide siz tecrübe etmişsiniz benim bebeğim molfix pişik yapti sleppy taşıyordu idrarda bile cabuk doluyordu ve hemencecik taşıyordu prima bu yönden isteklerimi karşıladı benim pişik yapmadı tasma yapmadı