Oglum suan 3.5 yasini 2 ay gecti
bez biraktirma olayini gecen sene ara ara nadir olsa da denemistim. hazir olmadigini dusunerek vazgecmistim.. ama artik o kadar bilincli ki bu sefer de gec kaldim galiba. zorla bir seyleri biraktirmak istemedigim icin bu zamana kadar geldim..aman psikolojisi bozulmasin diye diye erteledim. lakin son 6 7 aydir bezli de olsa cisini tutar iyice sıkışınca yapardi. hatta durumu anlamayip karnim agriyor diye kivraninca 2 kere acillere goturdugumuz bile oldu. durumu hic bisey cikmayip, tutunca bir anda bezi patlarcasina yapinca anladim.. bu olay nasil basladi neden basladi hic bilmiyorum o durumada ayri uzuluyorum :(
bugun itibariyle tekrar bezi biraktirdim. dun aksam 7 bucukta bezini degistirmistim en son. gece 10 da uyudu..dusunun su saat oldu yapmadi. ne altina ne lazimliga..tutuyor eminim. ama ne desem ikna olmuyor :(
napmaliyim acaba bana bi cozum oneriisndee bulunabilir misiniz?
esimde bagla bezi tekrar,tutmasi bobreklerine zarar verecek diyor..
e bezi baglayinca da tutuyor , bu sekildede tutuyor nasil olacak bu is dedim :(