Kubra226 Sütum tazyikli gelmeye başladı üç buçuk ayligiz ne zaman terbiye olacağız meme reddi yaşıyorum
aslansym Kubra226 memenin terbiye olduğunu bilmiyordum. Nasıl oluyor yani. Bende 4 Ay 10 günlüğüz tazyik devam ediyor.
Kubra226 L aslansym g_izemm38 Çok dolu taş gibi oluyor ya zamanla doğudan önceki halini alması ama yine süt var
cka Kubra226 benim 3.5-4 ay civari olmustu sanirim. Su an 6 aylik bebegim, asiri sertlesme olmuyor artik ama yine de bazen doluluk hissi oluyor geceleri.