Yagmur0606 alerji maması kullandığımız için mamayı sade içmiyor zaten. Pekmezle tatlandırıyorum o yüzden. Kucakta gezerek, şarkı söyleyerek, balkonda etrafı seyrederek… her yolu denedim. Bi tek sabah uyanınca 90 ml kadar içiyor o da zaten geceden beri aç olduğu için. Gün içinde 20-30 ml filan içiyor 3 saatte bir. Ek gıdaya çok hevesliydi şimdi dokunmak istemiyor, eline bile almıyor yiyecekleri, ağzını açmıyor. Uykuları zaten mahvoldu gece yarım saatte bir en geç 1 saatte bir uyanıyor. Bende diş gibi düşünüyorum ama baktığımda damaklarında bir belirti de yok 😔ne yapacağımı şaşırdım artık.