Gryffindor Beraninannesii Bence ton sür ton denilen bir olay var ya onu yapın. Yani şalınız takımın bir kaç ton açığı olsun. Mesela ekru ya da bir tık daha koyu krem. Güzel olacağını düşündüm. Bu haliyle de güzel ama 💕
BelaCivciv Beraninannesii Şu tonlarda renkler de olur bence. Bu renkler moda bu sene ya, ben de pantolon aldım çok şık duruyor. Güle güle giyin🌸
Beraninannesii Gryffindor Tombikdonerartikcokpahali Halimea BelaCivciv Buglemmim Bej rengi, ekru, krem alırsam eşim beni topa tutar takımı alırken bir ton laf yedim aynı renkten 10 tane var diye😅 bütün sallarim o tonlarda birde bu rengi beğendim İçime sindiremedim diğerlerini 🥲
Beraninannesii Deletedmom_39 Usumem heralde ya zaten evlere girip cikicaz bayramda öyle çok usumem heralde 😅
Buglemmim Beraninannesii bence açık tenliyseniz kahverengi tonları olabilir bu renkte güzel tabi sizin tercihiniz
BelaCivciv Beraninannesii Bu biraz koyu geldi bana😅 Ama farklılık olsun diyorsan açık mavi de olur, hoş bir renk