Tugbaumayy merkezdeyiz biz. Merkezde çok gezicek yer yok. İlçeler uzak detil otobüsle bile.45,dk da denize gidebliyorsun. Ame ben eşimi yazları hiç göremiyorum hep gorevdeler. Evet olay yok burada. Ama Marmaris ula gibi yerlere surekki göreve gidiyorlar. Ben denize cocoukalarla tek gidiyorum hep. Ama belki branş farklı olur sizin için rahattır ben komando için söylüyorum