Aysimat Kızlar Ben 47 48 kıloyum ama süreklı kılo verme cabasındayım bu psikolojıden basıl cıkabılırım ya boyın uzun degl kıloluda durmıyorum ama hergun tartılıyrm daha cok zayıflamk ıstıyrum napıcam 😭
Reyna Aysimat zamanında kilolu bir dönem yaşadıysanız birde çevreniz senin iyiliğin için söylüyorum diyerek zorbaladıysa normal zayıflamaya çalışmayarak diyetsiz sağlıklı beslenerek hem kilomuzu korumuş oluruz hem suçlu hissetmeyiz 🫶🏻
Halimea Aysimat kilo alma çabalarına girme kararı al cnm, aynı kilodayız. bende almaya çalışıyorum. Istahımda iyi alamıyorum. 4 gün önce kan değerlerime baktım. Troid bezlerinden, kaynaklı zayıflıyorum .
ballikekim Aysimat bu galiba diyet sürecini bitirememekten oluyor benim de basıma gelmişti. Bence bir diyetisyenle görüşüp kilo koruma programına girebilirsiniz. Böylece kilo alma korkunuz olmayacağı için diyet yapmak istemezsiniz. Yani ben şimdiki aklım olsaydı böyle yapardım🙂
Aysimat DarkSwan 😅kendımı yınede kılolu hısettorum oyuzden hep 45de kalım dıyorum ama bu psıkolojo hıc guzel dgl😿
DarkSwan Aysimat Psikolojik destek alabilirsiniz. 47-48 biraz zayıf gibi, bence vermeye değil, biraz almaya çalışın. Geçmişinizde kilo probleminiz olabilir mi bilmiyorum belki onun etkisiyle böyle düşünüyor olabilirsiniz.