Yaşadığım şehire Ced go açılmış ben çocuk gelişimi mezunuyum anaokullarında çalıştım şöyle bir izlim nasıl bir yermiş dedim berbat bir yer veliler çocukları bırakıyor ilgi sıfır çocukların fotoğrafları çekilip Instagram da paylaşılıyor ticari amaç o kadar belli ki fotoğrafa gülünüp suratsizlik devam ediyor dün roman günü yapmışlar kimse yanlış anlamasın anaokuluna bırakılan bir çocuğa ona dinletecegimiz herşey çok önemli bir yanlış kelime öğrense biz sorumluyuz ben bunları çocuk gelişimci ayriyeten bir anne olarak yazıyorum böyle yerlerin ya denetiminin yapılması gerek yada kapanması orda çalışanların belgesinin olduğuna inanmıyorum varsada gram eğitimden nasip almamış insanlar göndermeyin sokmayın şikayet varda bile bir sürü şikayet okudum çocuğunuza yapmayın inanın tek bir kelime tek bir bakış bile tüm hayatını etkileyebilir