Herkese merhabalar. Kızım 6 aylık 10-15 gündür tadımlara başlamıştık bu arada rota aşısı da oldu ve kabız oldu. 10 gündür kaka yapmamıştı (zeytinyağı içirme,masaj,ılık su her şeyi denedim) bugün mecburen fitille kakasını yaptı. Sizce bir süre ek gıdaya ara vermeli miyim toparlanana kadar yoksa az az devam etmeli miyim? Aşıdanda kabız olmuş olabilir gıdadanda, aslında gıdayı az ve yağlı verdim sebze olarak ama bugün için kararsız kaldım. Sizce ne yapmalıyım?