Esrase Hanımlar merhaba. Benim çamaşır makinemden çıkan çamaşırların üstü hep tozlu tozlu çıkıyor. Kurutup katlarken ortalık toz oluyor. Neden böyle oluyo anlamıyorum bi çaresi çözümü var mı yaşayan bilen var mı? Yıkadığım çamaşırlar temiz gibi gelmiyor.
edabolukbasi Esrase aynı dert bende de var hadi bizim kıyafetler neyse de oğlumun kıyafetleri de öyle anlamadım gitti 🤷🏻♀️
mervemik Esrase malesef çamaşırların tozu yıkanınca gitmiyor. Kurutucu alıp kullandığımda gördüm bunu. Her kurutmada tomar tomar toz çıkarıyo. Çare kurutucu.
sadeturkvatandasi Esrase çare kurutma makinesi😅 ev artık tozlanmıyor öyle söyleyeyim sana. Bütçen varsa mutlaka almalısın insanın iş yükünü çok hafifletiyor.
GezginPaNDa Çare kurutma makinesinde .kurutma makinesinden her seferinde toz haznesinde çıkan tozları görseniz Aman Allah’ım. işte o tozlar evin içine yayılmıyorlar kurutmada hapsoluyor
Esrase GezginPaNDa sanırım almak artık mecburi görünüyor. Çünkü hasta edecek artık, bizi geçtim oğlumu düşünüyorum. Teşekkür ederim