Bizimhikayemiz Kizlar alerjik bebeğim var alerjik mama kullaniyoruz ilk defa sadece mama icti dun butun gun normalde anne sutude veriyodum ondanmi sarimsi yeşil oluyordu bugun aşırı koyu yeşil yapti ve dun kaka yapmamisti
MamaTeacher Bize de doktor alerjik mama verdi ama daha kullanmadım. Aptamil verdi . Belki de bünyeeen atıyordur kakayla. Tadını sevmezse vanilya ekleyin dedi . Ama benim anlamadığım anne olarak süt diyeti yaparken neden mama da vermemiz gerekiyor acaba ?
Bizimhikayemiz MamaTeacher gerekmiyor eğer sadece emzireceksen diyet yapicaksn ama ben nerdeyse emzirmiyorm sutum az o yuzden mama içiyor
birmelekannesi0 Bizdede aynı renk 😑 3 aydır sadece alerji maması kullanıyor bazen normal sarımsı renk kakası oluyor ama bazen çok koyu yeşil oluyor ve o gün ağlayarak yapıyor tuvaletini Doktorlar hep normal diyor