moonpiece ya valla yanlış anlamayın ama psikologlar çok net anlatıyorlar uyku eğitimi zararlı yapmayın diye. Ne gerek var anlamıyorum. Bunlar daha bebek. Bize muhtaçlar. Sütümüze, ilgimize, sık sık uyanmamıza. Uyumayı bilmiyorlar kendilerini sakinleştirmeyi bilmiyorlar. 13 ay boyunca her gece 10 kere uyandım. Forum benim gibi annelerle dolu. Gece beslenmesini kesince uzadı uykuları. Sizin de bir süre fedakarlık yapıp (biliyorum gerçekten zor ama) zaman geçmesini bekleyin derim. Bazı bebekler sabaha kadar uyur bazısı 10 kere kalkar. Destek istiyor demek ki. Uyku eğitimlerine para dökeceksiniz en ufak atak dönemi diş dönemi aşı dönemi olunca düzeni değişecek yine.