Kızlar merhaba, 15 aylık bebeğim kakasını yapamıyor. Normalde her gün yapardı birkaç kere mutlaka. Dün hiç yapmadı. Bugün de kahvaltı sırasında yapmaya çalışırken çok zorlandı, ağladı. Zeytinyağı sürdüm, masaj yaptım, bir çay kaşığı zeytinyağı içirdim, ılık suya oturttum ama fayda etmedi hâlâ yapamıyor. Lütfen tavsiyelerinize çok ihtiyacım var 🙏🏻