burcinyamanerke Kizlar kac aydan sonra bebeginize ayri yemek yapmayi birakip kendi yaptiginiz yemeklerden vermeye basladinizz?? 🤔
oglumubeklerken burcinyamanerke 8.aydan sonra bizimle birlikte bazı yemekleri yemeye başladı ama kesin ve net olarak 1 yaşından sonra
TheBaby burcinyamanerke Benim çocuklar yemek seçiyor. Ben o şanslılardan değilim yaaa😣 sebze yemez sebzeli makarna yapıyorum. Her çorbayı içmez. Hamur işlerini sever. Meyve seçer. Bulgurlu şeyleri yerler.
BelaCivciv burcinyamanerke Bazı yemekleri ayrı yapıyorum yiyemeyeceği şeyler varsa. 15 aylık, tuzuna dikkat ederek çoğunlukla bizim yemeklerimizden veriyorum
Tgbtn burcinyamanerke ben de 1 yaşından sonra başladım beraber yemek yemeye. Tabii yiyebileceği bir şey yoksa o gün yapıyorum ama genelde bizle yiyor artık bir önceki günden kalan yemeği de yediriyorum. Her şeyi yiyor yemek ayırmaz
Ucansupurge burcinyamanerke 8.aydan sonra ayirmadim doktorum söyledi. Tabi ben organik domates salcasi,zeytinyağı kullanıyorum ve tuz neredeyse hiç kullanmıyorum. Çok nadir tuz atarım