Zeymir benim eşim çok istiyor 2. Yi, kızım 6.5 aylık, 2. Doğana kadar o biraz daha büyümüş olur diyor ama ben istemiyorum, kızım mama içtiği, çokta uysal bir bebek olduğu halde. 1.5 ay adet olmadım, bir gece çok fenam midem bulandı, kızıma mama vermek için kalktım, mamasını zor zoruna verdim hemen emziğini taktım, kendimi nasıl yatağa attığımı bilemedim. Dedim hamileyim galiba. Sabah uyandığımda adet olmuştum, bir rahatlama geldi. Bir gece de bu kadar kötü olduysam, kızımla ilgilenemediysem hamile kalsam ne yapardım dedim? Kızım kendini idare edebilene kAdar düşünmüyorum açıkcası, Allah vermezse tabii.