Kayraaa59 çok teşekkür ederim öncelikle herşeye cevap verdiğiniz için. Evet biz TV etkisi gördük maalesef. Ek gıda döneminde yediremiyorum diye TV verdim sadece yemek yerken günde toplasanız yarım saat değil. Sonra hareketlerinden şüphelenmeye başladım. 8 buçuk aylık falandı. Babildamaya basladi. 8. Ayına kadar çok güzel babildiyordu. Hemen kestim. Ama olan olmuştu tabiki de. Vermeyin TV lütfen. 18. Ay ve 2 yaş kritik. Ben çok ağlasa bile açmıyorum kendim sebeklik yapıyorum karşısında tabiri caizse. 2 yaşına kadar vermeyin hiç. Şuan öğrenmeye en açık oldukları dönem.tv hipnoz ediyor çocuklarımızı. benm eşim asker. Evde olduğunda çok fazla ilgilenir oğlumda baba diye sayikliyor ama çok nöbetleri oluyor. Nöbette bile olsa görüntülü arar şarkılar söyler. Hareketler yapıyor kamerada. Hep işaret parmağımı kullanıyorum ama bir türlü maalesef öğrenmedi. Şu oynama işini tekrar deneyeyim bende 😊 tuvalet ile ilgili benm annemde artık merdiven falan çıkıyor kakasıni yaptoginda kaka diyor mesela. Rahatsız oluyor tuvalete götür onu yapmayacak zaten ama kaka diye klozetin kapağını kapat oturttur. Sıkılınca kaldırsın zorlama çocuğu diyor ama yapmadım daha. Çişini alırken altını açtığında çiş çiş diye şöyle diyor. Bende 18. Ayını bekliyorum hem yaza denk geliyor yavas yavaş başlarım ogrenecegini çok düşünmüyorum ama en azından temel olsun. Bilsin duysun öğrensin istiyorum.benm oğlumda mimik taklidi yeni yeni yapmaya başladı ama ses taklidi çok çok az maalesef. Bizim konuşma ile ilgili çok büyük problemimiz var. 5 kelime ancak söylüyordur. Anne demiyor mesela hala çok üzülüyorum. 😞 Birde benmkinin eşref saati var eğer ona denk gelirsen hemen öğreniyor yoksa yok yani. Ama bunada çok şükür daha kotu durumlardan buraya geldik