Barlaszm yok biz 4 ay 25 gunlukken devletteki doktorumuz ek gıdaya baslattı.özeldeki doktorumuz ise 5,5 aylıkken kendi kliniğinde baslatacaktı biz erken davrandık kabızlık oldugu için yogurtla basladık ama sormayı unutmuşum hep şu gune kadar ara ara kaynatıp sogutup öyle verdim suyu ,doktorumda su vermemde bir çay kaşıgı kadar sakınca yok demişti yeni dank etti acaba kaynayınca mineraller ölüyor sonucta kaynatmadan mı vermeliyiz diye ama bir sonraki kontrole kadar kaynatıp vermeye devam o zaman