MaviBoncuk_ Bir de merak ettiğim en hızlı hangi ayda kilo alıyorlar gözle görülür fark tam olarak ne zaman oluyor ? Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
hunilimomm MaviBoncuk_ ilk bir kaç ayda 1 kilo civarı alırlar daha sonra düşüyor gram olarak alıyorlar doğum kilosu önemli 3200 doğdu kızım 5.5 kiloydu 3 ayinda
Dondurmalikahve MaviBoncuk_ İlk 6 ay içerisinde en düşük kiloyu 3. ayda aldı 5800 grdı 6. aydan sonrw yavaşladı kg alımı
Nurseoz_55 MaviBoncuk_ 3.260gr doğdu bebeğim 3 ay kontrolümüzde 7kiloydu ayın 16sında 4aylık olacak ve 8kg 6. Aydan sonra hareketleneceği için kilo aşımı yavaşlar diye düşünüyorum
Barlaszm 3.ayını tam hatırlayamadım suan 6 bucuk aylık 8,5 kilo doğduğunda 3665 di suan ki kilosu doğumuna göre çok iyi dedi doktorumuz
Negis_15 Benim bebeğim 2850 gram doğmuştu 1.ay 4 kilo 2.ay 5 kilo 3.ayda yine 5 kiloydu kilo alması yavaşladı