Benim oğlumda 14 aylık sadece yürüme arkadaşı ile yürüyor ama çok emekliyor. Önceden yürüdüyse korkma emeklemek daha kolay ve hızlı onlar için. O yüzden o yöntemi seçiyor olabilirler. 18. Aya kadar normal. Ayaklarında güçsüzlük falan yoksa bir yere tutunup dik duruyorsa falan endişelenme bence.