Labellda eğer hanefiyseniz 10 günü doldurduğunuzda kanamanız devam ediyor olsa bile gusül abdesti almanız gerekir. Fakat adette gün hesabı çok önemlidir. Adetiniz cumartesi günü başladıysa birinci gün olarak pazarı kabul ederiz, yani 24 saat sonrasını baz almamız gerekiyor. Dolayısıyla 10.gününüz salı günü dolmuş olacak. Adeti tam olarak hangi vakitte gördüyseniz salı günü aynı vakte girdiğinizde gusül abdesti alın ve lekelenmeniz tamamen kesilene kadar özürlü hükmünde ibadetlerinize devam edin. Kanama tamamen kesildikten sonra ayrıca gusül abdesti almanız gerekmez. Salı günü gelmeden önce adetiniz biterse zaten özür hali de oluşmaz, ben sadece uzama ihtimalinde nasıl bir yol izlemeniz gerektiğini bilmeniz için bu açıklamayı yaptım. Durumunuzu bu anlattıklarım çerçevesinde değerlendirebilirsiniz 😊🌺