Seross10 sizi anlıyorum ama daha kötü durumda olanlar var bunu düşünün üzülmeyin benim kızım çok iştahsız 14 aylık alerjik. Kahvaltıda tek yediği iki zeytin her günümüz bu şekşlde geöiyor ne versem çıkarıyor ağzından birde çorba içiyor öğlenleri. 9 kilo idi 8,500 düştü hastalandı diş çıkarıyor inanın her gün ağlıyorum ben bakamıyorum diye