Ben sezeryan yaptım aynı şekilde 20 gün omuzla başlayan ağrılarım oldu.bebeğimi kucağıma alamaz hale geldim Daha sonra sırt ve bacak şeklinde ilerledi gitmediğim doktor kalmadı yürüyemez hale geldim.
En sonunda römotoloji doktoru anladı Ankilozan spondilit yani iltihaplı romatizma teşhisi konuldu. Umarım aynısı değildir geçmiş olsun.