Egeesra- 3.ay 20 günlük bebeğim’in 4 gündür gazı kokmaya başladı acaba neden kokuyor bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi ..
Duygu1629 Egeesra- bebebgin gaz ve kaka kokusu başladıysa bağırsaklar düzene girmiştir diye biliyorum ben
Egeesra- Nurdan2828 çok dikkat ediyorum sıkı giydiriyorum ama nasıl oldu bilmiyorum nasıl geçer acaba
yigidoooooo Muhtemelen üşütmüştür, elma yağını göbeğine ayak altlarına ve avuç içlerine sürebilirsiniz ben öyle yapıyorum🌸
Egeesra- Duygu1629 valla benimde bir bilgim yok netten baktım açıkçası işe yarar bir bilgi bulamadım herkes üşütmüştür diyor ama kötü birsey olmasından çekiniyorum
Duygu1629 Egeesra- bende koku bekliyorum oyuzden dört gözle çok çekiyoruz çünkü gazdan sıkıntı yaoamyin çok ağlıyorsa götürun tahlil yapsinlar ağlaması yoksa rahatsız olmuyodur
Ceyda33 Benim oğlumda 3 aylık, birkaç hafta önceden koku başladı. Ben sorun olarak görmüyorum. Üşütme değildir artık bağırsak florası oturmaya başlamıştır.
aysealb_ Üşütmeyle alakası yok iki kat giydiriyorum bebeğimi ben ama yine de kokuyor kaka yapabiliyor mu onunla alakalı olabilir