Yeliff78 Merhaba 26 günlük bebeğim var sezaryen ile doğum yaptım sütüm 1 hafta sonra geldi bu zamanda mecbur mama desteği yaptım sonra memeye geçti ama sütüm çok zor ve yavaş geliyor sık sık emzirmeye ve sağmaya çalışıyorum ama bebek yoruluyor ve emmek istemiyor sütte azalıyo ememediği için çok üzülüyorum bu durumu nasıl düzeltebilirim ne yapabilirim aranızda bu durumu yaşayanlar varsa yardımcı olabilir mi bana
paputmoms Yeliff78 bol su düzenli beslenme ve düzenli uyku uyumak çok güzel süt yapar sık emzirme bebek emdikçe artar Bi de benim elle sağım yaptığımda da artıyor haaa tabii ki Bi de sütün var mı diyenlere çok şükür rızkı bol bebeğimin maşallah de çenelerini bir güzel kapat canım bizim millet pek sever sütün var mı demeyi var var de hiç sütüm az deme azalmasın asla da sütüm az yetmiyor düşüncesine kapılma yenidoğan dönemi sütün az olduğu için bebeğinin midesi çok küçük olduğu için bebeğin çok sık acıkır
Lunaaaaa Yeliff78 öncelikle stres yapmamalısın kim ne derse desin dinleme herkes çok sever karışıp konuşmayı, ben bol su, hurma, kuru dut, incir bunları hiç eksik etmiyorum iyi geliyor, birde doktorum çörek otu yağı kapsülü verdi p da iyi
Yeliff78 paputmoms bi göğsümü pompa ile sıktığımda hiç gelmiyor ama elimle ucunu sıktığımda fışkırıyor anlamadım neden böyle acaba bebek çekebiliyor mu çekemiyor mu emerken onu da anlayamıyorum
Yeliff78 Lunaaaaa çörekotunu öğütüp sabah akşam içiyorum yağı daha etkiliyse onu da alabilirim . Nerden aldınız yağını paylaşabilir misiniz teşekkür ederim
Lunaaaaa Yeliff78 eşim eczaneden almıştı ismi zade vital, bi de ben çok fazla yeşillik yiyorum bence faydası çok, çiğ çiğ ıspanak yiyorum ve dereotu özellikle biraz deneyin bence faydasını görürsünüz bol bol süt olsun bebişinize 🧿
Serifemete Bende sezeryan oldum sarılık olmaması için bı hafta destek mama verdim tahin helvası yedim . tahin sade bı kaşık yedim . Su içiyordum. Ama bebek 15 günlükken stres şu bu derken gitti yine humana anne çayı aldım eczanelerde eş değerde caylarda oluyor gerçekten faydasını gördüm diğer damlaların hepsini bıraktım bı bardak normal suya tepeleme iki tatlı kaşığı günde iki üç kere içiyorum zaten süt artınca bebek biberonu reddetti dene istersen canım 100 TL bişey 3 güne kalmaz fayda gördüm
Yeliff78 Serifemete teşekkürler bende çok stresliyim lohusalık psikolojisi çok kötü etkiledi beni sürekli ölücekmişim kötü bişeyler olacak gibi hissediyorum sanırım bunın da etkisi var deneyeceğim.
Yeliff78 paputmoms bi göğsümden geliyo yutkunuyor biberondaki gibi diğer göğsümden sanki alamıyor çok yutkunmuuor onu aldığı zaman