Senaaydin evet bizimde sarılık hala var o yüzden her hafta kontrole gidiyoruz, bugün 15 günlük olduk gece artık kendi uyanmaya başladı 1 yada 1 buçuk saate bi uyandı. Yanımda kardeşim var ama gidecek o da bende onla beraber annemlere gitmeyi düşünüyorum en azından 4 5 gün bile olsa 🤷🏻♀️ tam dediğiniz gibi eşimin işten gelmesini bekliyorum sürekli, ve sürekli kendimi suçluyorum bakamıycam diye bi geçseydi bu süreç ya