Merhaba anneler 8 aylik bebeğim uyku sorunumuz hâlâ geçmedi. Geceleri saat başı uyanıyor emziriyorm ek gıdaya da başlamıştık 6 aydan beri. Size sorum şu olacak gece maması kullanan var mi önerir misiniz. Çok yorgunum artk onada kendimede yetemiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim…