birminnikkiz size tavsiyem sakın tam nedenini öğrenmeden kimsenin önerdiği damla vs kullanmayın. Birinin bebeğine yarayan diğerine yaramıyor, biz de sürekli ıkınmasından yakınıyorduk, gazı var diye denemediğimiz şey kalmadı, meğer bebeğimizde süt alerjisi varmış ve o denediğimiz damlaların bir kısmı da süt alerjisi olan bebeği bağırtacak cinsten içeriği olan damlalarmış. Biliyorum hemen düzelip geçsin istiyorsunuz ben de öyle istediğim için doktorun ağzından çıkan her damla önerisini koşa koşa alıp başlıyordum, içeriğini bazen doktor bile bilmiyor, asla burdaki önerilerle bir şey alıp denemeyin, iyi bir hastaneye götürün mümkünse araştırma hastanesine, tahlillerini vs yaptırın ondan sonra bir şey kullanın kullanacaksanız. Ben çok pişmanım her öneriyi denediğimden belki de bebeğimizin bağırsak florasını biz bozduk öyle…