[silindi] yani alımda sözleşmeli personel yazmıcak. 657 kadro alımı yazacak sadece. 657ye bağlı 4b kadrosu demek, 4b kadrosundayken 657ye geçebilmek demek. Ama onu da devlet ne zaman isterse o zaman yapar. Laborantsan zaten sözleşmeli personel alan yer üniversite hastanesidir. Üniversite hastanesi de seni bırakmaz. Kuruma başvuru yapmıcaksın. Direk kpss alım yapıyor ya ordan tercih yapacaksın