Deletedmom0102 Yaptığınız yorumlar çok çirkin ☹️ Kişiyi tanımıyoruz, ya da görmüyoruz diye bu kadar sert eleştirmemiz doğru değil. “Yüzüne söylediğinde kırılacaksa sus” diyen peygamberin ümmetiyiz, yakışmıyor... Belki maddi durumu yok, özel doktoru da yok bilemeyiz 🤷♀️ sağlık ocağına götürüyorum ne desem normal diyorlar diyor, üzülmüş gelmiş burda akranlarını öğrenip biraz rahatlamak istemiş neden bunu çok gördünüz ki ? Bebek daha 4 aylık gerçekten dalga geçer gibi seneler sonra yapması gerektiğini söylemeniz doğru mu gerçekten ? Yorumlarınızı görünce kendime engel olamadım yazmak istedim sadece, amacım tartışmak değil.