En iyisi gaz sorunun çok kafayı takmamak gerçekten. Ne kadar çok takıntı yaptıkca o kadar gazı oluyor. Boş verin ağlıyormu azck sabrlı olun. Bir gece uyanmaları kötü. Onu da napacaksınız benimki 6 aylık şimdi. 3 aylığında gaz sorunu bitdi. Ama yine uyumuyor