Diş doktoruna emzirdigini söyle mutlaka.özellikle hamilelerin de kullanabildigi bi anestezi ilaci var yani diş etine vurdugu igne.onun bi sakincasi yok bana kadin dogum dr o ilacin adini yazdı bunu vuracaksa dolgunu yaptir demisti.dişciye gosterdim zaten anestezi olarak bunu kullaniyorum bi sıkıntı yok demisti.hamileligim de 3 aylik ve 9 aylikken iki dolgu yaptirdim bi sıkıntı olmadi.