Ne kadar üzücü bir post… Bu postu açmaya kim sebep oluyorsa yazıktır günahtır. Birileri varlık içinde yüzüyor birileri mama alamiyor. Gerçekten çaresiz kalmak çok zor.ve lütfen böyle postlar görünce yardım edelim. Az çok demeyelim.para gondermesekte ihtiyaçlarını karsilayalim.cok üzücü hrpimiz anneyix