Benim bebeğim de düştü. Koltuğun üstünde yatıyordu 2 aylık falandi. Reflu yatağından kaymış ayaklarıyla tepinerek. Gece gup diye bir ses ve ağlama sesi aynı anda geldi. Yataktan bir zıpladık ama görmelisiniz. Hemen esim kucağına aldı,sustu hemen. Cok korktuk. Ama Allaha şükür bir sey olmadi. Zaten herhangi bi belirti de yoktu. Sadece korktuk hepimiz