Merhaba anneler. Bebeğim 32 günlük geçen hafta mukuslu kaka yapmaya başlamıştı alerji dedi doktorumuz ve süt ürünleri diyetine başladım ama düzelme olmadı henüz. Biogaia ve relactaz kullanıyoruz ayrıca. Bebeğimin gece ateşi çıktı kulaktan en yüksek 37.6 çıktı şimdi 37.0 civarlarında. Kulaktan ateş kaç olmalı normalde? Net bir bilgiye ulaşamadım. 38 ve üzerinde ateş riskli sanırım. Ateş alerjiden kaynaklı olabilir mi? Yaşayan var mı benzer durumu?