Selam kızlar.. moral olarak sıfırımmm.. ben devletten sosyal yardım alıyordum aylık 1200 TL eşim sigortasız.. ben çalışmıyorum.. 2 tane kızım var biri 1. Sınıf diğeri daha 8 aylık.. askeri ücret bile almıyor eşim.. şimdi sorum şu.. ben yardım alıyordum ama benim ikamet annemleirn evinde gözüküyordu.. dün erkek kardeşim (21 yaşında) sosyal yardıma başvuru yaptık o un adına yapmaz olaydık.. aynı ikamet
Ten yanlizca 1 kişi başvuru yapabiliyormis. Kardeşime yapınca benim para kesildi galiba gözükmüyor ve benim e devlette yardım kesilmiş galiba anlamadım çok üzülüyorum.. kardeşimin bavurusu sonuçlanınca mı belli olcak düzelir mi aceba bu durum ben e devlete girince kardeşimin yaptığı başvuru hakkında uyarı veriyor ve benimki gözükmüyor moralim çok bozuk 🤦🥺😭😭