Bebeğim ilk defa böyle oluyor gece uykudan önce mamasını yedirdim biberonu çektim 1-2 dk sonra biraz çıkardı normalde kusma huyu yoktur ve 2 saattir 1 saat aralıklarla hırıltısı oluyor genizinden yada burunundan geliyor tam anlamadım uyanıyor ağlıyarak başına gelen var mı nasıl bu sorunu gidericem az önce gene oldu ağlayarak uyandı hırıltısı vardı su verdim şimdi uyudu tekrarlıyacak gibi duruyor ne yapmam gerekiyor başına gelip çare bulan var mı