Arkadaslar cildim karma , t noktası yaglı hafif, gerisi kuru ve cok hassas. Yeni bi cilt bakım rutini olusturmaya calısıyorum. Önceden sadece sabunla yıkardım o kadar. Ama artık gözenek siyah nokta sivilce çogalmaya basladı. La Roche un yüz yıkama jelini ve the pures in gözenek sıkılaştırıcı serumuna basladım. Nemlendirici önerisine ihtiyacım var. Özellikle hiyelüronik asit içerikli olmasını istiyorum. Bildiğiniz bi marka var mı.