Kızlar oğlumun alerjisi var inanılmaz burnu tıkanıyor enjektörle açıyoruz çok dolu. 2 3 saate doluyor. Hava veriyorum günde 4 kere. Doktor zespira toz verdi gece uyumadan önce mamasına karıştırıp içiriyorum. Bunlar yeterli gelir mi? Veya ekstradan şunu şunu yap bebeğin rahat eder dediğiniz şeyler var mı çünkü burnunu açtırmak istemiyorum kavga kıyamet açıyoruz. Hava veriyorum istemiyor kaçıyor nasıl düzelecek bu tıkanıklık çok merak ediyorum