Hilaltavuz bende hamile kalmadan önce çok zayıftım 38 kilo ile hamile kaldım 50 kilo ile doğrudum 😅 nasıl desem ki yani tamamen sıfır göbek gibi değil ama hafif bir alt göbek var ama mesela ameliyat yerimin üst kısmına kasıklarıma dokunduğum zaman hala bi hissizlik var ya orda şişlik var hala yada o göbek kalcak herhalde 😅 ilerleyen zamanlarda biraz spor ile geçer diye düşünüyorum çünkü etim gevşedi sıkılaştırmak lazım