_mom30 açıkcası gideli 3 yıl oldu muhtemelen kadro değişmiştir. Ben biriyle fena kapıstım ıyılesen yaramı zımpara gibi üstünü kazıdı ve tedavimi basa döndürdü 2 gün ağrı çektim cok feci. Saglık bakanlıgına ve hastaneye sıkayet ettım bölüm baskanı aradı ıslemin yanlıs olduguna karar da verildi ama ben hastaneye gidip yazılı ifade veremedim pandemiydi biyandan taşınıyordum vs. Özetle acildeki akşam nöbetçi doktor hatalı işlem yapmıstı ama bölümün baskanı ilgilendi. Su anda eli de iz var o işlem yapılmasaydı olmazdı. İns iyi doktorlara denk gelirsiniz