Esraabrklug gerçekten bizim içinde zor geçen bir yıl oldu tam bir yıl sürdü yolda kendini yere atıp ağlamalar, inatlaşmalar,akranlarıyla anlaşamama, tutturmalar🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 5 yaş dedik ama nasıl dedik😅 geçiyor tabi inatlaşmamak en mantıklısı dikkatini başka şeye çekmek,oyuna dökmek çoğu zaman işe yarıyor. bol sabırlı, anlayışlı günler diliyorum🌸