Kızlar çok kötü kaşıntım var doktora gidiyorum fitil krem veriyor kullanıyorum bitiyor tekrar başlıyor o kadar da dikkat ediyorum artık ilaç kullanmak istemiyorum doğal yollardan bana şu iyi geldi dediğiniz bişey var mı kanatacak kadar kaşıyorum 🥺 çok rahatsız ediyor beni 😔 lütfen bilen biri söylesin 😔