Catsmom Kızlar sezeryan olalu 4 ay oldu ama şu an o kadar kötüyümki ya karnımda sanki bieşey hareket ediyo ishal sancı sıtma bir yandan ne olabilir bu pazartesi doktora gidecegim. Günlerdir böyletim özellikle geceleri sürekli mide bulantım
Catsmom dy22 gerçekten kendimi artık iyi hissetmiyormm ya acaba apandisit mi patladı dedim o dereceyim.
dy22 Catsmom midem cok asiri bulaniyo gaz problem var vs vs kendi istegimle girdim sezeryana acilmam oldgu halde cok pismanim ve uzguuumm😭
Catsmom dy22 ben mecburi girdim ya tansiyon ve şekerden ama hala iyi olamadım kötüyüm diyorum kimse inanmiyorda
Hilaltavuz Catsmom bende 3 gün önce mecburi sezeryan oldum öneriniz var mı ilerde bi sıkıntı olmaması adına
Catsmom Hilaltavuz ben kremleri düzenli kullanmadım antibiyotik özellikle düzenli kullanın bence sonra bende akıntı oldu