Kızlar bebeğim 23 günlük ateşi 37.6 normal mi sizce ? Bugün doktora gittik 38. 5 ti hemşire baktığında üstünü falan soyduk bi 15 dk öyle kaldı sonra doktorun yanına gittik ateşi 36.4 e düşmüştü doktorda ateşi yokki deyip gönderdi. Ama şuan 37.6 yani anlamadım ateş hemen düşer mi lütfen yardım ona göre tekrar hastaneye gideceğim