Orijinaller pahalı ama benim de tek rahat edebildiğim mecburiyet alıyorum veya terlik giymek zorunda kalıyorum. Diğer ayakkabılar ya ayağımı vuruyor ya da ayak ortasını ağrıtıyor başka seçenek yok mecbur alıyorsun çok trendyoldan aldığım var ama kenara atılmış bi kere giyilmiş durmaktan sararmış. Bence p hangisinde rahat ediyorsa almalısınız. Benim kızım da orijinal ayakkabı giyemiyor bir kaç defa aldım ayaklarımı acıtıyor diyor. Oda anası gibi terlikli yaz kış yağmur çamur giyer 🤣