Svlylmz 1 ay önce yaptırdım.Regl olamadığım için gittiğimde gebelik bakıldı sonuçtan sonra da çubuk ultrasonla kontrol etti.Bir aparatı var alanı görmek için beş dk sürüyor zaten derin derin nefes alınca çokta bişey hissetmedim açıkcası ama sonraki 2 saat karın ağrısı yapıyor bunu çekmek istemediğim için ağrı kesici aldım kesiyor parol. Sonrası 3 gün akıntı vardı az az geçti 15 gün sonrada doğum sonrası olamadığım regli tam tarihimde oldum