Ailemherseyim öncelikle kesinlikle beynini sartlamicaksin bak kesinlikle diyorum benim bir buçuk yıl olmadi ilk çocuğumda butun gereken herseyi yaotirdik hic peoblem yoktu catlatma yaptim artik asilama olmazsa tup bebek düşünüyorduk.
Ama inan beynini sartlayip streslendigin de olmuyor salivericeksin, çünkü En dogru en hayirli zamani Rabbim biliyor var demek ki zamani inanki kendini servest birakirsan bi bakmissin hamile kalmışsın.
Arkadaşımın da ayni sizin gibi bir yila yakin olmadi aynisini onada söyledim sonra oldu. En iyi zamani Rabbim biliyor, sadece dua edip akışına birakin 🤲