MeteKaan bende kullanıyorum. Bebeğimde karın ağrısı vardı kışın doğdugu icin gaz da olabilir kakasını yaparken fazla ıkınıp kıpkırmızı oluyodu . Doktorum günde 3 kez mamasına katmamı söyledi fakat bende 2 kere yaptım: sabah uyandığında akşamda gece uykusuna gecisinde. Herhangi böyle ayy cocugum uyanmıyo felan bi durumla karsılasmadım acıkcası. İcerisi bitkisel olduğu icin anason felan var sakinleştiriyo bebekleri. Kullanmanızı öneririm