Kızlar 1 buçuk aylık bebeğimin gaz problemi vardı ilk bebeğim acemilik var sonra tanıdığımız bebeğimi görmeye geldi gaz problemi olduğunu söyledim o da aynı şeyi kendi bebeğinde yaşadığını sonra Acı Elma Yağını kullandığını söyledi ilk başta inanmadım sonra aktardan aldım aktardan alırken ordaki hanımefendi de aynı şeyi söyledi ayaklarının altına sür göbeğinin çevresine sür rahatlar dedi 2 gündür kullanıyorum ben faydasını gördüm he öyle direk gaz problemini çözmüyor ama en azından bebeğim rahat bir şekilde gazını çıkartıyor ☺️ ayaklarına ve göbek çevresine sürüyorum ayakları sıcak olsun diye çorap giydiriyorum sürdükten yarım saat sonra göğsüme yatırıyorum sizde deneyebilirsiniz güzel anneler ☺️ herhangi bir zararı yok doktorumuza da danıştım bir problem olmayacağını söyledi inşallah bir an önce bebişlerimizin gaz problemi biter 🙏🏻☺️