Hulya_19 Merabalar 10,5 aylık kızım var kemoterapi tedavisi görmem gerekıyor sütten kestik 2 gündür ama bebeğim mama yemıyor aptamil aldık yemedı hipp aldık yemedi bebelac gold aldım sma aldım ama yok yemıyor Allah rızası için yardım edin
Ykstpshr Hulya_19 Merhaba öncelikle çok geçmiş olsunn Allah şşfa versin. Ben doktora sormuştum işe başlayacağım için sağnca süt pek gelmiyor mecburi mama vereceğim ama içmiyor doktorda içine bebe bisküvisi koyabilirsin alışır zamanla yada çorba gibi kaşık kaşık başta içir demişti belki öyle denerseniz sonraları içmeye başlar inş